Христо Йовов: Дали с "Левски" или друг клуб, тотото има нужда от реклама

Христо Йовов: Дали с Левски или друг клуб, тотото има нужда от реклама

Бившият футболист на „Левски“ Христо Йовов, който влезе в новия управителен съвет на Българския спортен тотализатор (БСТ), заяви, че държавното дружеството има нужда от реклама, за да се развие и впоследствие да донесе повече пари за българския спорт и спортното министерство.

Йовов уточни, че не е обсъждана възможността БСТ да помага в издръжката на футболния „Левски“. В края на февруари ClubZ информира, че дружеството ще стане спонсор на сините, които се намират в тежък момент с неясно бъдеще около финансирането си.

„Едно е сигурно, че ще направим всичко възможно, за да популяризираме тотото. То трябва да бъде рекламирано, а дали ще е с „Левски“ или някакъв друг спортен клуб или отбор, е друг въпрос“, каза Йовов пред dsport.

Той допълни: „Знаем, че „Левски“ е една институция в България и има много последователи. По този начин хората могат много лесно да бъдат докоснати чрез футболния клуб. На този етап нищо не е коментирано от нас и това са последващи решения“.

БСТ вече е единственият играч на пазара на лотарийни игри, след като наскоро частните лотарии бяха одържавени с промяна в закона.



Коментар на новината чрез Facebook