Леброн Джеймс ще мине границата от 60 млн. долара от рекламодатели през 2020 г.

Леброн Джеймс ще мине границата от 60 млн. долара от рекламодатели през 2020 г.

© Reuters

Звездата в Националната баскетболна асоциация (НБА) Леброн Джеймс ще премине границата от 60 милиона долара приходи от рекламодатели през 2020 г., съобщи „Форбс“. Четирикратният носител на наградата „Най-полезен играч в НБА“ е подписал договор с мобилния оператор ATT.

С прибавянето на компанията в портфолиото от рекламодатели ще му позволи да спечели над 60 милиона през годината. Баскетболистът има договори още с „Найки“, „Кока-Кола“ и още няколко компании.

По време на Супербоул Джеймс беше представен и като рекламно лице на „Дженерал мотърс“.

През 2019 г. Джеймс беше четвърти по приходи от реклами сред спортистите в света с 53 милиона долара. Повече от него спечелиха единствено голфърът Тайгър Уудс (54 млн.) и тенис звездата Роджър Федерер – 86 милиона долара.

Общите приходи на Джеймс за миналата година бяха 89 милиона долара, което му отреди осмо място в класацията на „Форбс“. За 2020 г. той има гарантирани 37 милиона долара от заплатата му от „Лос Анджелис лейкърс“, което ще му позволи да се доближи до границата от 100 милиона.



Коментар на новината чрез Facebook