10 начина да утолим нестихващия апетит без да се лишаваме от храна

Всеки от време на време усеща повишен апетит или глад за определена храна, независимо дали е шоколад, чипс или месо. Понякога вземем ли си една хапка, не можем да спрем.

В тези моменти е лесно да се пуснем по течението, взимайки си по-голямо количество храна, отколкото ни е нужно.


Блестящият и дълготраен маникюр у дома е мисия възможна с новата колекция на Douglas
Edna препоръчва


Съществуват обаче няколко трика за победа над лакомията, които д-р Илана Мулщайн, експерт по хранене, споделя в своята книга “You Can Drop It!” („Можеш да го пропуснеш!“). За щастие, според нея можеш да се насладиш на любимите си бисквити без да изпадаш в крайности.

Един от тях е да не си мислиш, че не можеш да си вземеш от нещо, което ти се яде. „Лишаването се отплаща по лош начин и е предпоставка за нещастие в дългосрочен план, а не резултати“, казва Мулщайн. Още нейни съвети, подбрани от сайта “Eat This!”, вите в галерията ни.


Как да утолим нестихващия апетит без да се лишаваме от храна


Как да утолим нестихващия апетит без да се лишаваме от храна


Как да утолим нестихващия апетит без да се лишаваме от храна


Как да утолим нестихващия апетит без да се лишаваме от храна



Коментар на новината чрез Facebook