Шефът на тотото: Няма да рекламираме агресивно

Шефът на тотото: Няма да рекламираме агресивно

© Георги Кожухаров

Рекламата на Българския спортен тотализатор (БСТ) зависи от постъпленията от всички игри. Това заяви изпълнителният директор на дружеството Любомир Петров. Според него, колкото по-големи са приходите, толкова повече ще бъдат отделяни за реклама.

„Рекламата няма да е толкова агресивна. Средствата за реклама са функция на приходите от дейността на тотализатора. Тоест, колкото повече пари изкарваме, толкова повече ще отделяме за реклама, като смятаме да работим с повечето високорейтингови медии“, коментира Любомир Петров пред mediapool.bg.

До миналата година тотализаторът е плащал за реклама около 5 милиона. „Тази сума ще бъде много по-малка“, коментира Петров въпреки намеренията за повече средства, които да се отделят от приходите.

До момента тотализаторът имаше договор с Би Ти Ви, който обаче изтече. В последните месеци се появи напрежение между двете най-големи частни телевизии – Би Ти Ви и „Нова“, именно след средствата от реклама от лотариите. Стигна се дори до сигнал от собственика на „Нова телевизия“ Кирил Домусчиев до Комисията за защита на конкуренцията (КЗК).

Директорът на тотото Петров не уточни в кои телевизии дружеството ще рекламира, но си остави вратите отворени към Би Ти Ви и „Нова“. „Разбира се, за нас е важен високият рейтинг и афинитетът към спортни предавания.“

Преди дни от тотото отчетоха ръст в търсенето на лотарийните игри.



Коментар на новината чрез Facebook