"ЦСКА-София" е предприел съдебни мерки срещу "ЦСКА 1948"

ЦСКА-София е предприел съдебни мерки срещу ЦСКА 1948

© CSKA.bg

Ръководството на „ЦСКА-София“ е предприело съдебни мерки срещу „ЦСКА 1948“, заяви главният мениджър на клуба Стойчо Стоилов. По думите му то е насочено срещу използването на емблемата и абревиатурата от страна на новия член на Първа лига.

„Те в Б група влязоха неправомерно, сега в А група влизат неправомерно. Не виждам какъв е честният път, който го вървят. Със сигурност не е честният път. Смешно е това нещо, което те лансират“, каза Стоилов пред Би Ти Ви.

Преди седмица БФС обяви край на сезона във Втора лига, като според решението временното класиране е окончателно. „Септември“, който беше на три точки от „ЦСКА 1948“, но и с мач по-малко, изрази остро недоволство.

Ръководеният от Гриша Ганчев „ЦСКА-София“ спечели търга за активите и емблемата, като плати 8 млн. лева, а около 5 милиона бяха платени на НАП.

„Кой е ЦСКА е ясно. Те използват абревиатура, която е запазена от нашия клуб. Те нямат право на тази абревиатура. Доколкото знам, мерки са предприети – съдебни. В България явно всичко е възможно“, каза Стоилов.

По думите му спирането на първенството и кризата се отразяват на клуба, като заплатите са били намалени. ЦСКА вече се раздели с четирима чуждестранни футболисти, а се преговаря за разтрогване и с още двама, но споразумение няма.

„В момента клубът се издържа единствено от двамата собственици – г-н Инджов и г-н Ганчев. Имаме високи заплати на чужденците, но като гледам бюджета, който се появи в публичното пространство, на „Левски“, а предполагам и на „Лудогорец“, ние сме с доста по-нормален бюджет от това нещо, което се лансира по медиите. Ако е истина, разбира се“, заяви Стоилов.

По думите му целта пред ЦСКА е спечелването на Купата на България и изкачване в класирането, където червените са четвърти с равни точки с „Локомотив“ (Пловдив) и „Левски“. „Може да минем много по-напред в класирането, отколкото сме в момента.“

Стоилов смята, че заради кризата изграждането на нов стадион ще бъде доста трудно за изпълнение. Той заяви, че има голямо поле за развитие в маркетинговата политика, но в последните години акцент са били базите и отборът.



Коментар на новината чрез Facebook