Здравословен съвет на деня (СНИМКИ): 7 меню идеи в 100 калории

Понякога, да не кажем често и доста честичко, между основните хранения на деня, посягаме я към солети, я към някоя вафла…

И това в най-добрите случаи.

На фокус

Нерядко „междинните закуски“ се превръщат в буквално по-обемни и калорични хранения и от обяда или вечерята.

А това се отразява както на физическата ни форма, така и на психическата – защото има храни, далеч по-полезни от онези, преминали през десетки обработки преди да стигнат до опаковката.

Диетолозите съветват междинните хранения да се събират в приблизително 100 калории, ако искаме да поддържаме тялото си и същевременно да не стоим гладни и да си похапваме качествена храна.

Затова в нашата галерия представяме 7 идеи за междинна закуска в точните количества, така че да ги приемаме в 100 калории.


По-силна кожа днес. По-устойчива на стареене утре
Edna препоръчва


Към галерията

Признаваме, че любимата ни идея е номер 5 и да, позволена е, особено ако в офиса има рожденик или именик.

Към галерията

ох на мама

Още здравословни новини:



Коментар на новината чрез Facebook