Верига хотели с уникална оферта за секс почивка за Св.Валентин

За всички, на които са им писнали баналните подаръци за Св. Валентин, като вечеря в ресторант със скъпо меню, ски ваканция на някой зимен курорт или гушкане в някоя уютна хижа, един хотел предлага неочаквана алтернатива.

Специално за 14 февруари хотелът предлага 4-часова палава оферта. Двойки могат да се настанят от 10 сутринта до 2 ч. следобед с една-единствена цел – да правят секс. Но не просто като неангажиращо телесно удоволствие, а с много по-важна мисия – да си направят бебе.

От пет години канадската верига Hotel Zed, която има хотели в градовете Виктория и Келоуна, Канада, дава уникална възможност на клиентите си да се сдобият с поколение. Цената на 4-часовата оферта започва от 59 канадски долара (45 щатски долара). След като се отдадат на интимни ласки, посетителите имат възможност да разпуснат с игра на пинг-понг в лобито или за едно горещо накисване в откритото джакузи, съобщава CNN, цитиран от pochivka.blitz.bg.

Тази година, обаче, мениджърите вдигат още повече залога за бебешката промоция. Ако влюбената двойка се сдобие с отроче 9 месеца след престоя си в хотела, те ще спечелят безплатно настаняване в хотел от веригата по техен избор за следващите 18 години.

Идеята дошла на изпълнителния директор на компанията Манди Фармър, когато децата ѝ били малки и ѝ било много трудно да намери време да се усамоти със съпруга си. Идеята за романтично бягство точно на 14-и февруари ѝ се сторила много по-интересна от букет карамфили или кутия с бонбони. Тя я предложила на борда, който я одобрил.

„Не мисля, че ще убедим някого, който не смята да има бебе, да си направи. Но ако сериозно сте взели това решение, защо да не опитате? Ако успеете, ще спечелите начин да празнувате зачеването на бебето си в следващите 18 години“, коментира Фармър.

Промоцията важи за всички, без значение на тяхната полова идентичност или сексуална ориентация. Това означава, че двойките могат да спечелят наградата и чрез сурогатно майчинство или осиновяване.

Хотелът е получил и доста критики чрез писма и коментари в социалните мрежи, наричащи офертата „срамна“ и „позорна“.



Коментар на новината чрез Facebook