Олимпийските звезди на корейския кърлинг станаха рекламни лица на безжични прахосмукачки

Олимпийските звезди на корейския кърлинг станаха рекламни лица на безжични прахосмукачки

© Reuters

Силното представяне на южнокорейския отбор по кърлинг в Пьонгчанг 2018 привлече вниманието на местните компании. „Чесновите момичета“ станаха рекламни лица на безжични прахосмукачки и eлектротехника на LG.

Женският отбор на Южна Корея в кърлинга стана приятната изненада на турнира в Пьонгчанг. „Чесновите момичета“ не бяха слагани сред фаворитите преди надпреварата, но изживяха приказката си, като спечелиха сребърните медали.

По време на игрите в „Туитър“ се появиха шеговити колажи със състезателките с мопове за чистене в ръка и реклами на техника за дома. Вероятно това е накарало LG да привлече „чесновите момичета“ за своя рекламна кампания.

„Доволни сме, че ще заснемем реклама с женския отбор по кърлинг, който прикова вниманието на света с невероятните си способности и отборна игра“, заяви вицепрезидентът на LG Хан Вонг-Хюн.

Южнокорейската компания ще бъде спонсор на отбора в следващите четири години до края на зимните игри в Пекин през 2022 г. От LG заявиха, че рекламата с „чесновите момичета“ ще се появи до края на март.

Четири от петте състезателки са учили в Юсеонг и са били част от училищния отбор. Градът е по-известен с производството на чесън, но постепенно става средище на кърлинга в страната.

В Пьонгчанг „чесновите момичета“ получиха огромна подкрепа и привлякоха вниманието към кърлинга, който не е сред популярните спортове в страната.



Коментар на новината чрез Facebook