Имиджът на "Епъл" и "Гугъл" падна рязко надолу в проучване на най-видимите марки

Имиджът на Епъл и Гугъл падна рязко надолу в проучване на най-видимите марки

© Associated Press

Корпоративните марки на „Епъл“ (Apple) и „Гугъл“ (Apple) са загубили високите си позиции в ежегодното проучване Reputation Quotient на Harris Poll. „Тесла“ обаче се изстреля нагоре, след изпращането на автомобил в космоса, пише агенция „Ройтерс“, а „Амазон“ остава на върха за трета поредна година.

Производителят на „Айфон“ падна на 29-то място от петата си позиция, а „Гугъл“ – на 28-ми от 8-мо.

Проучването, което се извършва от 1999 г., изследва репутациите на „най-видимите“ корпоративни брандове.
Според Джон Джързема, изпълнителния директор на Harris Poll, коментира пред „Ройтерс“, че спадът в имиджа на „Гугъл“ и „Епъл“ вероятно се дължи на това, че не са представили толкова интригуващи продукти, колкото през миналите години, когато показаха Google Docs и Maps, iPod, iPhone и iPad.

Силната позиция на „Амазон“ вероятно се дължи на разширяването ѝ в посока на клиентите – като например при придобиването на бакалиите Whole Foods.



Коментар на новината чрез Facebook