Руски вестници в кампания "Телевизия на "Газпром" лъже"

Десетки руски регионални издания подеха кампания срещу контролираната от „Газпром“ телевизия с национално покрие НТВ с предупреждение, че в нейните предавания се появява „деформирана информация или пропаганда“. Организаторите се надяват в акцията да се включат стотици вестници и списания.

Тя е започната от днес от Асоциацията на независимите регионални издателства (АНРИ), включваща около 70 заглавия. От АНРИ обясняват, че ...

Източник на новината» Dnevnik.bg


Коментар на новината чрез Facebook